Camping am See je u Hallstattského jezera v Obertraunu. Camping sousedí s koupalištěm a je asi kilometr jihozápadně od centra Obertraunu. Vjezd do kempu je ze silnice spojující Hallstatt a Obertraun.
  Last minute ubytování v Rakousku - sleva až třetina z nájemní ceny

Camping am See

Obertraun

Camping am See - Obertraun
Camping se nachází v části Winkel u silnice mezi Obertraunem a Hallstattem přímo na břehu Hallstattského jezera. Otevřen je od 1. května do 30.září. V campu je cca 100 míst, pitná voda, sprchy a občerstvení. Camping přímo sousedí s veřejným koupalištěm, na které je vstup zdarma. Recepce otevřena 8 - 12 a 15 - 22 hod.
V okolí:
Kontakty a informace:
Telefon: +43 6131 265
Internet: Camping am See
Adresa: Camping am See, Obertraun am Hallstättersee, Winkl 77
Ceny v kempu: Ceník ubytování a služeb
Panoramatický pohled na okolí kempu
Sponzorované odkazy:
Camping am See - Obertraun - poloha na mapě:
Náhled zobrazení polohy na mapě.
Pro zobrazení na mapě na různých mapových podkladech klikněte na mapu nebo na tento odkaz.
Camping am See
Vjezd do campu ze silnice směrem od Obertraunu k Hallstattu
Poznámky návštěvníků:

2015:
17.8.2015:
  Musím potvrdit předchozí negativní informace. Škoda, že jsem si recenzi na kemp nepřečetla před odjezdem do Rakouska, mohla jsem si ušetřit 1. nepříjemný den dovolené.
Recepční (starší menší muž s dlouhými šedými vlasy) si nás zaregistroval a ukázal nám 2 místa, kam si můžeme postavit stan. Když jsme stan po hodině urputné práce postavili (nešly tam zatloukat kolíky do tvrdé země), přišel chlapík a řekl, že je stan postaven daleko od kraje a je příliš velký a musíme ho zbourat. Přitom jsme mu při registraci řekli velikost stanu i jeho výšku. Když jsme říkali, čemu to vadí a že jsme mu velikost stanu řekli, řekl, jestli se nám to nelíbí, máme jet pryč, že přijde řada dalších Čechů. Ukázal to takovým způsobem, který jsem nezažila. Navíc nám ještě zdražil za velký stan. Myslela jsem, že se mi to jen zdá, takové jednání v dnešní době. K našemu štěstí jsme kemp opustili a našli místo v kempu v Hallstattu, kde jsme byli velice spokojeni. Příjemné prostředí a pro 2 lidi, stan a auto o 12 euro nižší cena.
Jarka
Přidáno 26.8.2015

2012:
  Kemp je předražený (8/2012 - 2dospělí, 2děti, dodávka a malý stan = € 54/noc). Mít normální cenu, tak se dají přehlédnout věci jako "vlídné" přivítání majitelem mimo otevírací dobu recepce (12:45) - evidentně jsme ho obtěžovali dotazem, kde bychom si zatím mohli rozložit stan, než bude otevřená recepce. Čistota umývárek není bůhvíjaká - uklízečka vždy čeká až bude v umývárkách plno a pak významně zvlhčuje podlahu aby vypadala čistá (důsledkem čehož je po celý den ve sprchách nepříjemně naťápkáno). Kemp je jinak udržovaný (záliba manželky majitele v týrání sekačky již byla zmíněná v předchozích příspěvcích). Vstup do jezera a jeho okolí ovšem již čistotou nevyniká (střepy ve vodě nejsou výjimkou).
Kemp jsme opustili dřív než jsme původně zamýšleli. Doporučuji ubytování jinde.
Petr
Přidáno 27.8.2012

2011:
KEMP "HOSPODA NA MÝTINCE"
Bohužel musím potvrdit předchozí negativní recenze. 12.9.2011 jsem v tomto kempu strávil asi hodinu, než nás majitel (k našemu štěstí) vyhodil.
Tož to bylo takto:
  Přijeli jsme okolo deváté večer - už byla tma, recepce byla prázdná a nikde instrukce pro pozdě příchozí. V šeru jsme obhlíželi skoro prázdný kemp - umístění perfektní na břehu jezera, výbava vypadala ve slušném stavu, i prostředí kempu působilo sympaticky - jakási romantická zahrada, tak trochu lehký umělecký styl.
  Začal jsem hledat místo na umístění stanu a kola. Vynechal jsem kóje pro karavany a našel vhodný plácek na louce pod stromy (tato část zahrady byla určena pro táboření, stály tam i rozvaděče). Když jsem postavil stan, přišel takový fousatý pomenší chlapík a že prý se stanem musím jinam, tohle že prý není místo ke stanování. Přemístil nás na téže louce asi o 30 metrů dál, hned vedle dalších (jediných) návštěvníků kempu se stanem. Budiž. Sice neřekl ani prosím ani jiný důvod, proč nemůžeme být zrovna tam, kde jsme už stáli, ale je to jeho právo.
  Pak po mne chtěl pas. Dal jsem mu ho. Jak jsem dostavěl stan, šel jsem do obytné budovy, odkud byly slyšet hlasy - s tím, že tam najdu toho chlapíka, vyřídím formality včetně placení a pas si vezmu zpět (o tom chlapíkovi jsem vlastně neměl jistotu, že je skutečný správce kempu). Jakmile jsem řekl, že chci pas zpět, začal tanec. Chlapík a jeho rodinka (?) se do mne pustili, jak si to představuji, že chci mít u sebe svůj dokument, když jsem na jejich pozemku. A že pokud mi ho vrátí, tak se mám sebrat a jít. Neslyšeli na slova o tom, že ponechávat si pas jako zástavu je podle našich zákonů nelegální. (§34a, písmeno i), Sbírka zákonů č. 257 / 2010)
  Nakonec jsem pas vzal a za doprovodu rodinky šel sbalit stan. Chlapík navíc začal iniciativně tahat kolíky od stanu a pohazovat je okolo, čímž mi dělal v systému balení stanu potmě docela bordel. Nechal toho, až když jsem na něj zařval, což normálně nedělám. Další paní z jeho kumpanie odnesla bez mého vědomí mé cyklobrašny kus od stanu mimo dohled k odjezdové cestě - jedna z nich s dokumenty a penězi byla otevřená, takže mohli cestou něco vysypat. Když jsem pak začal věci hledat, tvrdili mi, že je to můj problém.
  No, nakonec jsme kemp neslavně opustili, ale zato jsme strávili noc zdarma na veřejné pláži o pár stovek metrů dál - k dispozici WC, voda, lavičky, koupání, dokonce i liška nám přišla dát do stanu dobrou noc. Sice se na tom místě tábořit nemá, ale byl to menší problém než vyjít s tímhle správcem.

P.S. Na kole jezdím po světě celkem často, na cestách jsem celkem strávil asi rok. Nejsme extrémně náročný ani konfliktní, snažím se zahraničí chovat slušně a nedělat domovu ostudu. Jen na dva kempy si za tu dobu mohu stěžovat. Tenhle je třetí a jasně vede.
Tomáš
Přidáno 16.9.2011

2010:
  V tomto kempu jsem strávil půl hodiny, tak dlouho mi trvalo, než jsem se nasr. a sdělil majiteli(?), že odjíždíme jinam, řekl, že už si mě zaregistroval, tak žádný takový. Chvilku na to jsme už stavěli stan v příjemným kempu v Hallstatu, o třetinu nižší cena.
Tomáš H.
Přidáno 12.7.2010

2009:
  Přijeli jsme do kempu v pátek 4.9.2009 k večeru. Na rozdíl od fotek na netu vypadal dosti zpustle. Stály tu 2! stany. Vybrali jsme si místo pro naše 2 stany a šli na recepci. Majitel nám určil jiné místo (blízko silnice) a po našich námitkách, proč zrovna zde, když kemp je prázdný, nás v podstatě vyhodil. Doporučuji kemp v Hallstattu. Je levnější, čistý a recepční je velmi příjemná paní.
Věra
Přidáno 22.9.2009

2007:
  Potvrzuji stejné zážitky ze stanem. Musel jsem ho dvakrát přestavit než jsem se zařadil do požadovaný velikosti.
Milan - Rousínov
Přidáno 3.1.2007

2005:
  Před týdnem jsem tam byl ubytovaný. Teď to má takový menší chlápek. Stan musí být 20 cm od cesty, kolmo na ni, vchodem k jezeru. Kdo poruší toto pravidlo, tak má průser. Majitel začne prudit. Další prohřeškem s trestem smrti je pokud je stan vyšší o více jak 10 cm než okolní stany, v tom případě musí dotyčný stan zbourat a přesunout mezi stejně vysoké stany. Byli tam dva češi a provinili se tím, že si sedli ke stolu, který nebyl určen pro konzumaci jídla (byl asi 2m od stolů určených ke konzumaci jídla). Mně naúčtoval 5 dní za 4 noci ačkoliv jsme přijeli v 15.00 a odjižděli po 4 nocích v 10.00. Doporučuji jiný kemp.
Jinak čisto a klid ale tohle prudění. Přišli z tůry v 17 odpoledne a jeho žena či co začala asi tak 10 cm kolem našeho stanu řádit se sekačkou na traktoru. 1 hodinu nám to řvalo u stanu. Tráva lítala až dovnitř.
autor se nepodepsal
Přidáno 25.8.2005

2003:
  Idylické místo, výborný záchytný bod pro přejezd Totes Gebirge - Dachstein, použito 3.9.2003. Majitelka choulostivá na přenášení laviček.
4 lidé + 1 auto + 1 stan = € 40. Za ty peníze se dá bydlet na skvělé horské chatě Prielschutzhaus (Totes Gebirge).
Milos Růžička, Hranice.
Přidáno 10.9.2003
  Majitelé nejen vybírají místo kam si můžete postavit stan, ale celkem často obcházejí kemp a kontrolují co děláte. Pokud se jim něco nezdá, napomenou vás.
Ale jinak celkem pěkný kemp - asi nejlepší varianta pokud chcete nocovat v blízkosti Hallstattu.
Monika
Přidáno 29.7.2003
  Poplatok za zivotne prostredie je € 1,10/osobu a noc. A majitelia urcuju hostom miesta, kde si mozu postavit stany.
Bohumil
Přidáno 22.7.2003
Toto je místo pro Vaše poznámky a informace. Pokud máte i Vy nějaké zajímavé informace k tomuto místu, neváhejte a podělte se o ně s ostatními.
Kempy v okolí: (řazeno podle vzdálenosti vzdušnou čarou)
Mapa volného ubytování v okolí:
 (po zadání data příjezdu a odjezdu se okamžitě na mapě zobrazují volná ubytování i s cenami)
Booking.com
Vyberte si ubytování v Rakousku:
Booking.com Booking.com
Nepřehlédněte:
Jízda na motorce přes Pyhrnpass (video)
Na videu je jízda na motorce přes sedlo Pyhrnpass ve směru od Liezen přes Pyhrnpass na sever k Spital am Pyhrn po jedné z důležitých rakouských silnic B138.

Cumberland Wildpark Grünau (video)
Cumberland Wildpark Grünau je Zoopark o rozloze 60 hektarů s tradičními venkovskými restauracemi uprostřed hor a lesů. Všechny cesty jsou schůdné i s kočárkem či na invalidním vozíku.

Jezero Traunsee (video)
Nejhlubší rakouské jezero Traunsee je v Horním Rakousku. V létě se jeho až 20 stupňů teplá voda hodí ke koupání. V okolí je mnoho turistických zajímavostí a na jezeře funguje lodní doprava.

Jezera Vorderer Langbathsee a Hinterer Langbathsee (video)
Dvojice jezer Vorderer Langbathsee a Hinterer Langbathsee, která jsou vzdušnou čarou asi 8 km severozápadně od Ebensee na jižním konci jezera Traunsee je dosažitelná i autem. Přesněji větší z obou jezer. Ke druhému už musíte pěšky.

Výlet Schladming: vodopády Riesachwasserfall a jezero Riesachsee (video)
Riesach Falls jsou vodopády ve Schladminger Tauern, asi 10 km jihovýchodně od Schladmingu. Dva nejpůsobivější vodopády jsou známé jako Kleiner a Großer Riesachfall, druhý z nich má spád kolem 70 metrů.

Vysokohorská silnice Grossglockner Hochalpenstrasse
Alpská vysokohorská silnice Großglockner Hochalpenstraße vede jednou z nejkrásnějších částí národního parku Vysoké Taury (Hohe Tauern) – od střediska Fusch a osady Ferleiten na severní straně do městečka Heiligenblut na straně jižní.

Jezero Laudachsee (video)
Jen kousek východně od jezera Traunsee je uprostřed hor jezero Laudachsee, které je v létě na horské jezero poměrně teplé. V zimě si na něm můžete ale bez problémů zabruslit.

Facebook - přidejte informace nebo vlastní komentář k této stránce:
Aby komentář viděli i Vaši přátelé, zaškrtněte políčko 'Zveřejnit taky na Facebooku'.
Facebookové stránky ALPY.NET:
Přidejte se ke skupině fanoušků těchto webových stránek na Facebooku a sledujte tam nejaktuálnější informace, diskutujte, ptejte se a sdílejte informace s ostatními milovníky Alp nebo se svými přáteli.
Pokud jste na této straně nenašli potřebnou informaci, zkuste ji vyhledat: